מעמדים לרמקולים

מוסיקה היא תענוג לנשמה ויש כאלה שיודעים להעריך גם את איכותה. אחד הדברים שמשפיעים על המוסיקה הם הרמקולים, איכותם והצורה שבה תניחו אותם. מעמדים לרמקולים הם לא רק דרך להנחה אלא חלק מעיצוב כולל של הבית והסלון, אם עדיף מעמדים תלויים או אולי כאלה שעומדים על הרצפה.

הרמקולים הנבחרים

בין אתם בעלי שמיעה אבסולוטית או לא, תהיו חייבים להסכים כי לאיכות הרמקולים יש השפעה על איכות המוסיקה ומיקומם של הרמקולים בהתאם לאקוסטיקה בחדר. הרמקול צריך להתאים בגודלו לגודל החלל, לתנאי השטח ולמיקומים בהם תציבו אותו. כדי לדעת מה הרמקול המתאים לכם מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע, ללמוד מה מתאים לכם מבחינת גודל וכיצד למקם.

הנחה של הרמקולים

כאמור למיקומם של רמקולים אלחוטיים יש השפעה גדולה על המוסיקה והסאונד שייצאו מהם. באופן כללי אפשר לומר כי גובה הרמקולים צריך להיות אחיד, המשטחים צריכים להיות זהים וכדאי להרחיק את הרמקולים מהרצפה.

מעמדים לרמקולים

 

כשאתם רוכשים מעמדים לרמקולים חשוב לוודא שהם מתאימים לרמקולים מבחינת גודלם, יכולים לשאת את משקל הרמקולים ויציבים. שיקולים נוספים שיש לקחת לפני שרוכשים מעמדים לרמקולים הם אם יהיה צורך להזיז את הרמקולים ולכן יש צורך במעמדים ניידים או קבועים, אם יש אפשרות לשנות את זווית הרמקול וגובה המעמד בהתאם לכיוון בו רוצים את המוסיקה. בבתים בהם יש ילדים רצוי לוודא שהמעמד לא יכול ליפול בקלות מצד אחד ושהרמקולים גבוהים מספיק ואינם בהישג ידם של הילדים.

איך אדע מה לבחור

לאחר שבחרתם את הרמקולים הטובים והמתאימים לכם, תצטרכו לבחור מעמדים לרמקולים שמתאימים לרמקולים מצד אחד ולעיצוב בביתכם מצד שני. סביר להניח כי כל מעמד שיעמוד בתנאים אלה יהיה מתאים ויעשה את העבודה הדרושה ממנו, להיות מעמד לרמקול.

כדי להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה, תוכלו להתרשם כאן מההבדלים בין סוגי המעמדים ולהתייעץ אתנו על הדגם המתאים ביותר. סמנו את הדגם המוצלח ביותר עבורכם ואנחנו נספק לכם את ההזמנה עד הבית תוך כמה ימים ובמידת הצורך תוכלו להיעזר גם בשירותי ההתקנה.

מוזמנים להתרשם מעוד מוצרים איכותיים שלנו באתר: