שאלות ותשובות
+ משלוח מוצרים: תוך כמה זמן יסופק מוצר Bose שנרכש באתר?
- מועד האספקה הוא 7 ימי עבודה, מיום קבלת אישור חברת האשראי לעסקה. הזמנה שבוצעה לאחר השעה 16:00 תיחשב להזמנה שבוצעה ביום העבודה הבא.
+ איך מקבלים שירות למוצרי Bose?
- לקבלת שירות למוצרי Bose, צרו איתנו קשר בשירות הלקוחות בטלפון 03-9435540, או לכתובת המייל bose-israel@newpan.co.il
+ כמה אחריות יש למוצרי Bose?
- למוצרי Bose ישנה אחריות לשנה מבית ניופאן, היבואן הרשמי, אלא אם צוין אחרת במפורש.
+ איך מבטלים עסקה על מוצרי Bose?
- נשמח אם תפנו אלינו ונצליח לגרום לכם להישאר איתנו. אם בכל זאת החלטתם לבטל – כנסו לעמוד ביטול העסקה שלנו.
+ פסולת אלקטרונית: איך מפנים מוצרים ישנים?
- אם רכשתם מוצר חדש של Bose, הנכם זכאים לפינוי המוצר הישן ללא תשלום. לפרטים נוספים לחצו כאן.