+ משלוח מוצרים: תוך כמה זמן יסופק מוצר Bose שנרכש באתר?

  • מועד האספקה הוא 7 ימי עבודה, מיום קבלת אישור חברת האשראי לעסקה. הזמנה שבוצעה לאחר השעה 16:00 תיחשב להזמנה שבוצעה ביום העבודה הבא.

+ איך מקבלים שירות למוצרי Bose?

  • לקבלת שירות למוצרי Bose, צרו איתנו קשר בשירות הלקוחות בטלפון 03-9435540, או לכתובת המייל bose-israel@newpan.co.il

+ כמה אחריות יש למוצרי Bose?

  • למוצרי Bose ישנה אחריות לשנה מבית ניופאן, היבואן הרשמי, אלא אם צוין אחרת במפורש.

+ איך מבטלים עסקה על מוצרי Bose?

  • נשמח אם תפנו אלינו ונצליח לגרום לכם להישאר איתנו. אם בכל זאת החלטתם לבטל – כנסו לעמוד ביטול העסקה שלנו.

+ פסולת אלקטרונית: איך מפנים מוצרים ישנים?

  • אם רכשתם מוצר חדש של Bose, הנכם זכאים לפינוי המוצר הישן ללא תשלום. לפרטים נוספים לחצו כאן.