שאלות ותשובות
+ משלוח מוצרים: תוך כמה זמן יסופק מוצר Bose שנרכש באתר?
-
מועד האספקה הוא 7 ימי עבודה, מיום קבלת אישור חברת האשראי לעסקה. הזמנה שבוצעה לאחר השעה 16:00 תיחשב להזמנה שבוצעה ביום העבודה הבא.
+ לאן מוסרים מוצר תקול לצורך תיקון?
-
ניתן למסור את המוצר לבדיקה במעבדה, בצירוף מסמכי האחריות/בתשלום של 120 ש"ח, באמצעות אחד ממרכזי השירות המופיעים בקישור הבא.
+ איך מקבלים ייעוץ על מוצרי Bose?
- לקבלת ייעוץ לפני רכישה על מוצרי Bose, צרו איתנו קשר בטלפון 03-9435540 (בין השעות 10:00 עד 15:00, מלבד יום ו'), או פנו לכתובת המייל bose-israel@newpan.co.il.
+ כמה אחריות יש למוצרי Bose?
- למוצרי Bose ישנה אחריות לשנה מבית ניופאן, היבואן הרשמי, אלא אם צוין אחרת במפורש.
+ איך מבטלים עסקה על מוצרי Bose?
- נשמח אם תפנו אלינו ונצליח לגרום לכם להישאר איתנו. אם בכל זאת החלטתם לבטל – כנסו לעמוד ביטול העסקה שלנו.
+ פסולת אלקטרונית: איך מפנים מוצרים ישנים?
- אם רכשתם מוצר חדש של Bose, הנכם זכאים לפינוי המוצר הישן ללא תשלום. לפרטים נוספים לחצו כאן.
