+ משלוח מוצרים: תוך כמה זמן יסופק מוצר Bose שנרכש באתר?

  • מועד האספקה הוא 7 ימי עבודה, מיום קבלת אישור חברת האשראי לעסקה. הזמנה שבוצעה לאחר השעה 16:00 תיחשב להזמנה שבוצעה ביום העבודה הבא.

+ לאן מוסרים מוצר תקול לצורך תיקון? 

  • ניתן למסור את המוצר לבדיקה במעבדה, בצירוף מסמכי האחריות/בתשלום של 120 ש"ח, באמצעות אחד ממרכזי השירות המופיעים בקישור הבא.

+ איך מקבלים ייעוץ על מוצרי Bose?

  • לקבלת ייעוץ לפני רכישה על מוצרי Bose, צרו איתנו קשר בטלפון 03-9435540 (בין השעות 10:00 עד 15:00, מלבד יום ו'), או פנו לכתובת המייל bose-israel@newpan.co.il.

+ כמה אחריות יש למוצרי Bose?

  • למוצרי Bose ישנה אחריות לשנה מבית ניופאן, היבואן הרשמי, אלא אם צוין אחרת במפורש.

+ איך מבטלים עסקה על מוצרי Bose?

  • נשמח אם תפנו אלינו ונצליח לגרום לכם להישאר איתנו. אם בכל זאת החלטתם לבטל – כנסו לעמוד ביטול העסקה שלנו.

+ פסולת אלקטרונית: איך מפנים מוצרים ישנים?

  • אם רכשתם מוצר חדש של Bose, הנכם זכאים לפינוי המוצר הישן ללא תשלום. לפרטים נוספים לחצו כאן.