סאב וופר

סאב וופר הוא רמקול אשר מותאם להשמעה של צלילים נמוכים כמו בס נמוך בתדרים אשר נעים בין 10 ל – 200 הרץ וזאת במטרה שאיכות השמע תהיה עוצמתית במיוחד.

הייחוד של סאב וופר

לקוחות רבים רוכשים סאב וופר כיוון שהם מעוניינים לשמוע תהודה מהותית בסלון הביתי. זאת כיוון שהמכשיר יוצר ממברנה גדולה באמצעות תיבת תהודה גדולה שקיימת בו ויוצרת נפח משמעותי של צלילים.

אוהבי השמע העוצמתי מודעים לאיכות שנוצרת עקב ההפרדה של צלילי הבס מהערוצים הנוספים שקיימים במערכת סאב וופר. זו הסיבה שרוב הלקוחות מעדיפים לרכוש מכשיר גדול וכך הם נהנים משמיעה של בסים עמוקים וחזקים הרבה יותר. הדבר חשוב כאשר רואים סרטים ואז אפשר לשמוע אפקטים נפלאים, התואמים את כל מה שמתרחש בסרט.

אופציות של סאב וופר

מעבר ליכולות השמע של מכשיר זה הוא גם בעל נראות מרהיבה בגימור זכוכית יוקרתי. הדגמים הגדולים מותאמים לחדרי מגורים שהם בשטח גדול. טווח העבודה שלהם באופציה האלחוטית הוא עשר מטר.

הדגמים הקטנים מתאימים יותר לחללים שגודלם הוא עד 60 מטר מרובע והם מותאמים למקרני קול רבים. טווחי העבודה של סאב וופר קטנים הם עד במרחק של עד עשר מטר ממקרן הקול. לאור הגודל הקטן והקומפקטי שלהם אפשר להניח אותם על המזנון או על מדפים ייעודיים לכך במרחק ממקרן הקול.

יתרונות למכשור החדשני

מי שמעוניין בחוויה עוצמתית של מערכת השמע הביתית אשר מחוברת למקרן הקול, רוכש סאב וופר קטן או גדול. כאשר מקשיבים לצלילים השונים כשרואים סדרה בטלוויזיה, סרט או שומעים מוסיקה, מבינים את ההבדל המהותי באיכות השמע ובצלילים אשר מדגישים את הבסים.

עבור חדי השמע מדובר במהפך אמיתי וזו הסיבה שלקוחות רבים שמודעים להבדלים הללו מעוניינים לחדש את האפקטים הטכנולוגיים בסלון הביתי ומזמינים את הרמקולים הייחודיים הללו.

אם גם אתם שמעתם על המכשור החדשני ומעוניינים שהוא יהיה בביתכם, תוכלו להתרשם באתר מההיצע ומההבדלים בגדלים השונים של המכשיר. בהתאם לכך תוכלו לבחור את הדגם שמתאים לגודל הסלון שלכם, אנחנו נדאג למשלוח מהיר.

מוזמנים לרכוש בנוסף: רמקולי סראונד אלחוטיים