ביטול עסקה
תנאים לביטול העסקה
רגע לפני שתבטלו, מזמינים אתכם לפנות אלינו. ואם בכל זאת תחליטו להמשיך, מלאו את פרטי הבקשה בטופס, עם הנושא "ביטול עסקה"
- במסגרת 14 ימים כמוגדר בחוק להגנת הצרכן.
- המוצר בהזמנה אינו בגדר "הזמנה מיוחדת", או "מוצרים פסידים".
- הזיכוי יינתן בטווח זמן סביר שלא יעלה על 7 ימי עסקים מרגע שהתקבל ונבדק במחסנינו.
- עפ"י חוק הגנת הצרכן, בגין ביטול העסקה תחוייב בשיעור של 5% משווי העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם.
- בגין ביטול עסקה עקב פגם במוצר, ניתן לבטל את העסקה ללא חיוב דמי ביטול.
לצפייה בתקנון (ביטול עסקה פסקה 9)
בקשה לביטול עסקה
הבקשה לביטול עסקה תעשה ע"י שליחת טופס עם הנושא "ביטול עסקה", או באמצעות אחד מדרכי התקשורת הבאה:
- מוקד השירות 03-9435-540 (שלוחה 3) בשעות הפעילות (בין 10:00 ל-15:00)
- הודעה בדוא"ל אל bose-israel@newpan.co.il
- פנייה למקום העסק או בדואר רשום לכתובת: רוז'נסקי 14, ראשון לציון
בהודעת ביטול בכתב, על הלקוח לציין את שמו המלא ומס' הטלפון. בהודעת ביטול בעל פה, על הלקוח גם לציין את מס' ההזמנה.
שעות פעילות במוקד
ימים א' עד ד' בין השעות 10:00 - 19:00
שישי וערבי חג בין השעות 09:30 - 14:00