חדשות Bose
החל מ-02/2026: Bose מפסיקה תמיכה בשירותי רשת ב-SoundTouch; שדרוג בהנחה ללקוחות
על פי החלטת חברת Bose, החל מחודש 02/2026 פונקציות מסוימות כמו Bluetooth ו-AUX ברמקולי SoundTouch עצמאיים (כגון SoundTouch 10, 20 Series III ו-30 Series III) ימשיכו ככל הנראה לפעול גם לאחר חיבור למקור מקומי, אך איננו יכולים להבטיח ביצועים לטווח ארוך.
עבור מוצרי קולנוע ביתי התומכים ב-SoundTouch כמו Lifestyle 650, SoundTouch 130 ו-SoundTouch 300 Soundbar, כניסות HDMI וקלטים אופטיים כמו גם Bluetooth אמורים להמשיך לפעול.
תכונות אחרות, כמו הזרמת SoundTouch ובקרת אפליקציות, לא יפעלו עוד.
על פי החלטת Bose, במידה וברשותך אחת ממערכות אלו, ניתן לשדרגה כמפורט להלן :
|
Outbound product |
Offered to owners |
|
SoundLink Max |
ST10, ST20, ST30, STP, Wave ST |
|
Portable Smart Speaker |
ST10, ST20, ST30, STP, Wave ST |
|
|
|
|
Smart Ultra Soundbar |
ST10, ST20, ST30, STP, Wave ST, STA, A4V |
|
Accessories can also be added |
|
|
Bose Music Amplifier |
SA4, SA5, Stereo JC |
|
QC Ultra Headphones |
Wave ST |
במידה ואתה מעונין בשדרוג המפורט לעיל, עליך לשלוח את המוצר למעבדת ניופאן באמצעות אחד ממרכזי השירות https://marom-serv.co.il/service-locator/
לעדכן אותנו בדוא"ל bose-israel@newpan.co.il שהמוצר נשלח ולציין את מס' טופס התיקון שנמסר לך בעת המסירה.
עם קבלת המוצר במעבדה, נדאג לשלוח את הדגם והמס' הסידורי לאישור Bose ועם קבלת אישורם יישלח לך במייל קוד קופון של 25% למימוש באתר https://beingbetter-bose.co.il/.
