החל מ-02/2026: Bose מפסיקה תמיכה בשירותי רשת ב-SoundTouch; שדרוג בהנחה ללקוחות

על פי החלטת חברת Bose, החל מחודש 02/2026 פונקציות מסוימות כמו Bluetooth ו-AUX  ברמקולי SoundTouch עצמאיים (כגון SoundTouch 10, 20 Series III ו-30 Series III) ימשיכו ככל הנראה לפעול גם לאחר חיבור למקור מקומי, אך איננו יכולים להבטיח ביצועים לטווח ארוך.

עבור מוצרי קולנוע ביתי התומכים ב-SoundTouch כמו Lifestyle 650, SoundTouch 130 ו-SoundTouch 300 Soundbar, כניסות HDMI וקלטים אופטיים כמו גם Bluetooth אמורים להמשיך לפעול.

תכונות אחרות, כמו הזרמת SoundTouch ובקרת אפליקציות, לא יפעלו עוד.

על פי החלטת Bose, במידה וברשותך אחת ממערכות אלו, ניתן לשדרגה כמפורט להלן :

Outbound product

Offered to owners

SoundLink Max

ST10, ST20, ST30, STP, Wave ST

Portable Smart Speaker

ST10, ST20, ST30, STP, Wave ST

 

 

Smart Ultra Soundbar

ST10, ST20, ST30, STP, Wave ST, STA, A4V

Accessories can also be added

Bose Music Amplifier

SA4, SA5, Stereo JC

QC Ultra Headphones

Wave ST

 

במידה ואתה מעונין בשדרוג המפורט לעיל, עליך לשלוח את המוצר למעבדת ניופאן באמצעות אחד ממרכזי השירות https://marom-serv.co.il/service-locator/ 

לעדכן אותנו בדוא"ל bose-israel@newpan.co.il שהמוצר נשלח ולציין את מס' טופס התיקון שנמסר לך בעת המסירה.

עם קבלת המוצר במעבדה, נדאג לשלוח את הדגם והמס' הסידורי לאישור Bose ועם קבלת אישורם יישלח לך במייל קוד קופון של 25% למימוש באתר https://beingbetter-bose.co.il/.