רמקולים שקועים

בשנים האחרונות כמעט כל מי שרוכש דירה או משפץ בית נעזר במעצבי פנים שיש להם רעיונות מקוריים ומוצלחים לעיצוב הבית.

המיקום של הרמקולים בסלון

בחדרי מגורים רבים הציבו בעבר על שולחנות נמוכים רמקולים גדולים ומגושמים או רמקולים קטנים יותר. בנראות הוויזואלית של הסלון הם הפריעו ולכן חיפשו שיטה שבה אפשר יהיה ליהנות ממוסיקה באיכות מעולה ועם זאת שהרמקולים יהיו מוסתרים. הפתרון לכך הוא תכנון מראש של מיקום הרמקולים בתוך נישות של עץ, נישות של קירות גבס או קירות בטון.

כאשר מתכננים מראש את הנקודות הללו על פי גודלם של רמקולים שקועים, התוצאה היא נפלאה. ברוב המקרים לא רואים את הרמקולים כלל כיוון שהם נחבאים בין הקירות השונים, אך מצד שני הדבר אינו פוגם באיכות השמע.

זהו השילוב המוצלח ביותר בין הרצוי למצוי וגם כדי למנוע מחלוקות בין בני הזוג כאשר לאחד מהם חשוב שיהיה רמקול עוצמתי ובן הזוג השני חושב יותר על העיצוב ועל הנראות של הסלון כיוון שזהו המרכז של הבית.

תכנון של מיקומם של הרמקולים השקועים

כדי ליצור את הנראות האידאלית עם עוצמת השמע הנדרשת, יש להיערך לכך מראש ולרכוש את הדגם הנכון ביותר ובהתאם לכך לבצע את ההיערכות בשטח. בדרך זו מנצלים את יכולות הבנייה ותוחמים את המקום שהוא הנכון עבור רמקולים שקועים להנאה מושלמת בחיי היום יום.

כשמדובר באופציה של רמקולים שקועים קטנים אפשר לחבר אותם כמו ספוטים לתקרה וכך ליצור אקוסטיקה אופטימלית בחדר המגורים. הרמקולים האיכותיים פועלים בטווח רחב של תדרים ובאופן עוצמתי ללא רעשי רקע, הפרעות או רחשים.

אפשר להתקין רמקולים שקועים לאופציות שונות של חיבור, כדי ליצור נוחות מקסימלית לסינרגיה עם מכשירים אחרים כמו המחשב, או מקרן הקול.

אם אתם מתכננים לעבור דירה בקרוב, כדאי שתקבלו החלטה לגבי גודלם של רמקולים שקועים ותזמינו אותם באתר. על פי המידות של הרמקולים מעצב הפנים יציע כמה אופציות של שילובם בקו העיצובי של הדירה. אין ספק שהתוצאה של הנראות והשמע תהיה לא פחות ממושלמת.

מוזמנים לרכוש בנוסף: מערכת רמקולים למחשב