מקרן קול

מקרן קול הוא מכשיר חדשני אשר זוכה להצלחה עצומה בבתים רבים. זאת כיוון שהוא מוצר מאד איכותי והוא מחליף את הצורך במערכת קולנוע ביתית מסורבלת על כל האביזרים הנלווים שלה.

מקרן קול בסלון

מקרן קול מותקן בדרך כלל בסלון בתלייה, או לחלופין הוא מונח על המזנון או על מדף מאסיבי. הוא בעל מראה יפהפה בגימור של לבן או שחור ומוסיף יופי רב למרחב כולו.

מחוברים אליו סאב וופר וגם רמקולים היקפיים אחוריים אוטומטיים ואיכותיים בגודל הרצוי לכל משפחה בהתאם לגודלו של החלל. מקרן קול מופעל באמצעות שלט אוניברסלי ויש לו פעולות שהן ייחודיות כמו האפשרות לשמוע רדיו אינטרנטי של תחנות רדיו בכל העולם.

איכות השמע של מקרן קול

אחד האפקטים האהובים ביותר על אוהבי מקרן קול הוא העובדה שהצליל שבוקע ממכשיר זה הוא יוצא דופן, הצלילים הם היקפיים ובשיטת הסטריאו  a2dp  כיוון שקיימים רמקולים גם בחלק הפנימי של המכשיר.

טכנולוגיה חדשנית במכשיר הקומפקטי

מקרן קול מופעל באמצעות הזרמת מדיה מתנגנת של קבצי המחשב וזאת בעזרת הבלו-טות בעל הכניסה האופטית וגם קיימת תמיכה של גוגל assistant airplay2 . בשיטה חדשנית זו התוכן מגיע אל מקרן קול באמצעות שירותי הענן שבהם שמורים כל קבצי המחשב.

רכישה של מקרן קול

לאור היתרונות הרבים של מקרן קול, הוא נמכר לאחרונה ללקוחות רבים אשר מעוניינים לשדרג את שיטת השמע בסלון שלהם. הם מעבירים קבצים הקיימים להם במחשב וכך הם נהנים ממוסיקה איכותית לאורך כל היום.

עם קנייה של מקרן קול, אפשר היה להיפטר מהמכשור הישן כמו הרסיבר אשר גזלו הרבה מאד מקום פיזי על המזנון ויצרו עומס וויזואלי. כעת כאשר יש מקרן קול יפהפה בעל גימור מעוצב, כל האזור של המזנון נראה מעוצב ומינימליסטי ואין בו עומס של פריטים כפי שהיה בעבר.

אם אתם מעוניינים לרכוש מקרן קול מהדור החדש, תוכלו לראות את האופציות הקיימות באתר האינטרנט ולסמן את הדגם שנראה לכם כמתאים ביותר. אנחנו נדאג לשלוח אותו בהקדם לביתכם להנאה המושלמת שלכם.

מוזמנים להזמין בנוסף: מגבר קול לטלוויזיה