אוזניות חוסמות רעש

כל אחד מכיר את התחושה הלא נעימה שהוא משוחח עם מישהו והוא שומע הרבה מאד קולות ברקע ולכן חלק מהותי מתוך השיחה לא שומעים כלל. הדבר פוגם מאד באיכות השיחה והופך אותה לשיחה לא נעימה, הן עבור הדובר והן מי ששומע את השיחה.  

פתרון אפקטיבי הוא אוזניות חוסמות רעש

אוזניות חוסמות רעש או אוזניות אלחוטיות מבטלות רעש הן הפתרון המוצלח ביותר לתופעה זו. זאת כיוון שהאוזניות הללו מנטרלות רעשים באופן מוחלט ולכן כאשר יש דיאלוג, שני הדוברים שומעים זה את זה ולא אף אדם אחר. האוזניות הללו מצליחות לסנן גם רעשי רקע שאינם דיבורים, כמו מכוניות אשר נעות בכבישים, רעשים של מכונות במפעל ועוד.

אוזניות המותאמות לתוך האוזניים

אוזניות הספורט החדשניות בנויות בטכנולוגיות מתקדמות. הן אוזניות חוסמות רעש ומתאימות מאד לאימונים ולפעילויות ספורטיביות כמו רכיבה על אופניים, ריצה, הליכה, אימוני כוח ועוד. לנוחותם של המתאמנים קיימים שלושה גדלים של אוזניות וכך כל לקוח רוכש את הגודל שהוא הנכון ביותר עבורו. חשוב להתאים את המידה הנכונה כדי שהאוזניות לא יפלו, או לחלופין יהיה קשה להחדיר אותן למקומן.

משך הפעילות של אוזניות הספורט הוא למשך של חמש שעות ולאחר מכן יש להטעין אותן. מדובר בהליך מהיר של 15 דקות להטענה מלאה. הן ארוזות באריזה קשיחה ולכן נוח מאד לשאת אותן בתיק ולשמור עליהן לאורך זמן.

אוזניות המותאמות מעל האוזניים

אוזניות חוסמות רעש אשר ממוקמות מעל שתי האוזניים מתאימות למבחר שימושים. לנהל שיחות כאשר עובדים במחשב ויש שיחות עם קולגות או חברים. כמו כן בעת נסיעה באוטובוס כך שלא שומעים מה שקורה ברחוב הסואן, ברכבת כך שלא שומעים את הרעש של קרונות הרכבת אשר נעים על הפסים, בטיסה כך שלא שומעים את מה שקורה בתוך המטוס ומחוצה לו, לפני ההמראה ולאחר הנחיתה.

אם גם אתה מעוניין לשמוע צלילים חדים ואיכותיים בשיחות טלפון ובעת שמיעה של מוסיקה, סרטים, סרטונים ועוד, תוכל לראות את האופציות השונות של אוזניות חוסמות רעש ולבחור מתוכן את האוזניות שיהיו המתאימות ביותר לצורך שלך.