אוזניות ספורט אלחוטיות מומלצות

יש כוח טרנספורמטיבי במוזיקה שיכול להטעין כל אימון, וכשזה מגיע לשדרוג החוויה הזו, שום דבר לא מנצח את החופש שמביאות אוזניות ספורט אלחוטיות. מספרינט בפארק ועד אימון כושר אינטנסיבי, היעדר חוטים שמסתבכים יכול לשנות את כללי המשחק. כדאי להכיר את סדרת אוזניות Bose QuietComfort.

Bose - מורשת סאונד עולמית של אוזניות ספורט אלחוטיות

BOSE תמיד הייתה בחזית חדשנות האודיו. המחויבות שלהם למצוינות בעולם הצלילים הפכה אותם לשם דבר. והאוזניות אלחוטיות מבטלות רעש QuietComfort II של BOSE הם עדות למורשת הזו, כיוון שהן עוצבו במיוחד עבור המשתמש הפעיל, הן לא רק אוזניות; הן חוויה.

תכונות ייחודיות של אוזניות ספורט אלחוטיות של Bose

מה הופך את BOSE QuietComfort Earbuds II לבולטות בשוק הרווי של אוזניות ספורט אלחוטיות? התשובה טמונה בתכונות יוצאות הדופן שלהם:
  • חווית סאונד מותאמת אישית עם טכנולוגיית כיול הסאונד המהפכנית של Custom Tune, תוכלו ליהנות מחוויית האזנה המותאמת במיוחד לאוזניך. בין שאתם יוצאים לריצה בתוך עומסי תנועה או בחדר כושר רועש, ביטול הרעשים הטוב ביותר בעולם מבטיח שהפלייליסט שלכם ישמע היטב וללא הפרעות.
  • נוחות לאורך כל היום BOSE יודעת שמידה אחת לא מתאימה לכולם. זו הסיבה שהם כללו ערכת Bose Fit בחבילה. עם שלושה קצוות אוזניים רכים מסיליקון ורצועות יציבות, המבטיחות לכם נוחות לאורך כל האימון.
  • שליטה קלה כוונן את ביטול הרעשים או דלג על שיר עם פקקי המגע האינטואיטיביים. אין צורך לגשש באמצע אימון כוח או ריצה.
  • דירוג ההתנגדות IPX4 מבטיח שאוזניות הספורט האלחוטיות שלך יכולות להתמודד עם מעט זיעה או גשם בלתי צפוי.

אוזניות ספורט אלחוטיות משתיקות רעשים Quiet Comfort 45


דגמים איכותיים של אוזניות ספורט אלחוטיות של Bose

  • דגם 700 בעל יכולת אבסולוטית להשתקת רעשים לאור השימוש בטכנולוגיה יוצאת הדופן לסינון הרעשים ב – 11 דרגות שונות עבור שמיעה חלקה וללא הפרעות. זוהי האופציה המיטבית לשמיעת פודקסט, לשוחח בטלפון וליהנות ממוזיקה איכותית בכל מקום שבו נמצאים.

גולת הכותרת של אוזניות קשת אלחוטיות אלו היא בכך שיש סאונד ברמה גבוהה ויוצאת דופן, מיקרופונים מעולים ואי חשיפה לרעשים טורדניים ופתאומיים. בנוסף לכך קיים בהן איקוולייזר פעיל המעניק עוצמת שמע נפלאה ואפשרויות שונות של שליטה במערך האוזניות לנוחות שימוש מקסימלית.

  • דגם 45 המשתיק רעשים בכמה דרגות באופן מוחלט תוך התמקדות רק בסאונד המעולה. לאוזניות אלחוטיות אלו יש כריות רכות שהן נוחות מאד לשימוש יום יומי, שישה מיקרופונים מובנים וגם קישוריות Bluetooth מתקדמת בתקן 5.1. אפשר ליהנות משימוש מוצלח דגם זה לאורך כל שעות היממה ברצף וזאת ללא טעינה. רק לאחר 24 שעות האוזניות מתרוקנות וזה הזמן להטעין אותן.

הייחוד של אוזניות אלחוטיות של bose  היא השימוש בטכנולוגיית Simple Sync שבאמצעותה אפשר ליהנות ממוזיקה אשר מושמעת באותו זמן מכמה מכשירים של בוס, תוך ביצוע מעבר קליל ממכשיר למכשיר על פי הצורך.

  • דגם QuietComfort Headphone של bose הוא הדגם המוביל שמשרת כמה וכמה מטרות ולכן הוא נוח מאד לשימוש. ביטול הרעשים הוא מיטבי ולכן השמע הוא נקי וללא כל רעשי רקע. יש אפשרות לבצע התאמה מיטבית על פי צרכי המשתמש באמצעות כבל שמע ומיקרופון מקוון וגם EQ מתכוונן.

דגם יוצא דופן זה מעוצב באופן יפהפה ומעניק תחושה נפלאה לכל מי שמשתמש באוזניות ספורט אלחוטיות גם כאשר נושבת רוח חזקה. הטעינה היא באמצעות USB-C®, חיי הסוללה הם עד 24 שעות והסאונד הוא שמיימי.

למה לבחור באוזניות ספורט אלחוטיות של Bose?

בתחום אוזניות ספורט אלחוטיות לא קיימים בשוק דגמים טובים יותר וכאשר משווים בין הדגמים המתחרים, האוזניות של bose  בולטות בטיבן המעולה.

בסופו של יום, הכול עניין של איכות הסאונד, ו-BOSE מספקת בדיוק את זה. איכות סאונד אגדית בשילוב ביטול רעשים ונוחות שאין שני להם הופכים את האוזניות הללו למושלמות עבור כל חובב ספורט.

אז, אם אתם מחפשים אוזניות ספורט אלחוטיות, למה להסתפק בפחות מהטובות ביותר? עם BOSE QuietComfort Earbuds II, הרימו את האימון שלכם ותצללו לתוך עולם שבו אתם והמוזיקה שלכם מסונכרנים בצורה מושלמת.

אם אתם מעוניינים באוזניות קשת איכותיות מוזמנים לקרוא את המדריכים הבאים :