רמקולים סראונד אלחוטיים: כיצד לבחור את הטובים ביותר עבורך

הקדמה: מהי מערכת רמקולים סראונד?

רמקולים סראונד אלחוטיים הן רמקולים אלחוטיים המשמשים במערכות קולנוע ביתי. מערכות אלו משתמשות בחיבור אלחוטי להעברת אותות שמע לרמקולים.

רמקולים סראונד אלחוטיים הופכים פופולריים יותר עם עלייתם של שירותי הזרמת אודיו ווידאו באיכות גבוהה. הם יכולים לשמש גם למשחקים ולצפייה בסרטים או בתוכניות טלוויזיה.

מהם היתרונות העיקריים של מערכת קולנוע ביתי אלחוטית?

מערכת קולנוע ביתי אלחוטית היא דרך מצוינת להזרים מוזיקה, סרטים ותוכניות טלוויזיה מהמכשיר החכם לקולנוע הביתי. מערכות קולנוע ביתי אלחוטיות קלות להתקנה ואינן דורשות כבלים.

למערכת הקולנוע הביתית האלחוטית הטובה ביותר תהיה תהליך הגדרה קל, הרבה אפשרויות קישוריות, איכות צליל טובה ותג מחיר סביר.

מערכת הקולנוע הביתי האלחוטית הטובה ביותר תכלול את כל התכונות הדרושות לך לחוויה מדהימה בסלון שלך. מערכות אלו מגיעות בדרך כלל עם שלט רחוק, רמקול המחובר באופן אלחוטי למקלט ואפשרויות קישוריות רבות יותר מרוב ההגדרות המסורתיות כגון יציאות HDMI או כניסות אופטיות.

יתרונות: רמקולים סראונד אלחוטיים מאפשרים מערכת סאונד גמישה יותר, ניתן למקם אותם בכל מקום ואיכות הצליל טובה יותר מרמקולים קוויים.

חסרונות: רמקולים סראונד אלחוטיים לרוב אינם יציבים כמו הרמקולים החוטים, מה שהופך אותם לפחות מתאימים לשימוש בחדרים גדולים יותר.

אילו רמקולים עובדים טוב עם מערכות קולנוע ביתי?

יש כל כך הרבה רמקולים שיצאו לשוק וחלקם עובדים היטב עם מערכות קולנוע ביתי וחלקם לא. ישנם רמקולים מסוימים שכדאי להימנע מלקנות כי הם לא יהיו שווים את הכסף שלך.

רמקול ה-WiFi המדורג הטוב ביותר הוא Sony SRS-XB31. יש לו הספק מוצא של 50 וואט וטווח תגובת תדרים של 20Hz עד 20kHz. יש לו סאב וופר אלחוטי שנותן לו הרבה בס, מה שהופך אותו לאחד מרמקולי ה-WiFi המדורגים הטובים ביותר.

האם יש יתרונות כלשהם של רמקול Bluetooth לעומת Wi-Fi?

רמקולי Bluetooth הופכים פופולריים יותר בשוק. יש להם מגוון יתרונות שרמקולי Wi-Fi אינם יכולים לספק. חיבורי רמקולי Bluetooth הם לרוב מהירים ואמינים יותר מחיבורי Wi-Fi.

לרמקולי בלוטות' יש גם יתרון שהם ניידים וקלים לנשיאה. זה הופך אותם למושלמים עבור פעילויות חוצות כמו קמפינג, טיולים, או אפילו פיקניק עם חברים.

רמקול Bluetooth קל יותר להתחבר למכשיר שלך מאשר רמקולי Wi-Fi מכיוון שהם אינם דורשים שום הגדרה או תצורה נוספת.