מערכת שמע לבית

קיימים כמה דגמים מצוינים של מערכת שמע לבית וכדי להחליט על המערכת הנכונה לכל משפחה, כדאי להביא בחשבון כמה פרמטרים, כמו מהו השימוש של מערכת זו ומהו גודלו של המקום שבו היא תותקן כמו הסלון בדירה הספציפית.

מערכת מתוחכמת ויפהפייה של רמקולים שחורים

מערכת שמע לבית מעניקה צלילים אשר נשמעים בסראונד של 360 מעלות בדיוק כמו בבתי הקולנוע ולכן זו המערכת המתאימה ביותר לאופציה של קולנוע ביתי, להנאתם הגדולה של בני המשפחה וגם של האורחים.

מערכת זו כוללת רמקולים אחוריים אלחוטיים וגם סאב וופר אלחוטי. קל להפעיל אותו באמצעות שלט או תוך שימוש באפליקציות הייעודיות לכך.

מערכת שמע בדגם 600 בצבע לבן

מערכת שמע לבית מפיקה צלילים מוסיקליים מעולים ולכן היא מושלמת למערכות קולנוע ביתיות ועבור שמיעה של תחנות רדיו אינטרנטיות.

המערכת כוללת רמקולים אחוריים, סאב וופר אלחוטי בעל נראות מרשימה בצבע לבן, קישוריות וגם שלט נוח לתפעול כיוון שהוא ארגונומי.

מערכת שמע בדגם 700 בצבע לבן או שחור

מערכת שמע מיוחדת המופעלת באמצעות שלט חדשני ויש אפשרות לתלות או להציב את המערכת במיקום הנוח ביותר בסלון. מדובר במערכת חדשנית ומתוחכמת ולכן אין צורך לקנות גם רסיבר. המערכת כוללת רמקולים מובנים בעלי שליטה קולית וגם מקרן קול ברמה גבוהה ביותר. ההפעלה היא באמצעות אפליקציות מעולות או קישוריות תוך תמיכה ב – 4 K .

השימוש במערכות שמע בבית

בעבר השתמשו בבתים במערכות ישנות כמו מערכות שמע סטריאו. אך עם הקדמה המערכות הנוכחיות הן הרבה יותר מפותחות ומעניקה לכל מי ששומע מוסיקה, צופה בסרטים או נהנה ממשחקי מחשב – גיימינג, את מלוא המעטפת שהוא זקוק לה. הקולות נשמעים מכל כיוון וכל אחד חש שהוא נמצא בתיאטרון או בקולנוע.

אם זה בדיוק מה שחיפשתם עבור הבית שלכם, תוכלו לראות באתר שלנו כמה דגמים מדהימים של מערכות שמע. סמנו את הדגם שנראה לכם המתאים ביותר עבורכם לאור הצרכים המשפחתיים שלכם. בתום העברת ההזמנה, אנחנו נעשה כל שניתן כדי להעביר את המשלוח בהקדם לביתכם.