איך מחברים אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה?

אם גם אתם מכירים את הסיטואציה שאחד מבני המשפחה רוצה לראות משחק כדורגל או מופע מוסיקלי וכולם צועקים לו שינמיך את הטלוויזיה, או כשאתם רוצים לצפות בריאיון מרתק וסביבכם כולם מדברים? התשובה היא שימוש באוזניות אלחוטיות לטלוויזיה וכך כולם ייהנו מהשידורים.

שילוב אביזרים בטלוויזיה

יש לא מעט סיטואציות כשגרים עם אנשים נוספים באותו המרחב שבהן חלק מהם מעוניינים לצפות בטלוויזיה בקולי קולות ולחלק אחר זה מפריע, לפעמים השכנים מתלוננים ולפעמים הצופה דווקא סובל מרעשי הסביבה ומעוניין לשקוע בשמע ללא מפריע. אוזניות אלחוטיות מבטלות רעש הן פתרון מצוין לכל הסיטואציות האלה. הן מאפשרות למנוע רעש הדדי ומיועדות כדי להשמיע את המוסיקה, המשחק, או ההרצאה לאוזניו של מי שמרכיב את האוזניות בלבד.

Bose QuietComfort Ultra Headphone אוזניות קשת אלחוטיות מבטלות רעשs

מה זה אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה?

עד פיתוחן של אוזניות אלחוטיות האפשרות היחידה של הצופה להשתמש באוזניות הייתה להיות מחובר אל הטלוויזיה בחוט שבצדו השני האוזניות. מעבר לחוסר הנוחות עבור המשתמש, חוסר יכולת לזוז מהתנוחה, הקרבה מדיי לצפייה הפוגעת בעיניים והמכשול של חוט מתגלגל באמצע החדר, זאת הייתה אפשרות מגבילה ביותר.

האוזניות החדישות הן אלחוטיות והן מתחברות לכל טלוויזיה מדגם חדש באמצעות חיבור בלוטות' או חיבור לרשת אלחוטית. המשתמש יכול לבחור בין מגוון אוזניות לפי נוחותו, צרכיו ותקציבו. יש אוזניות המחוברות בקשת ומתיישבות על הראש, יש כאלה הנכנסות לתעלת האוזן וחשוב לבדוק שהאוזניות יהיו נוחות כדי ליהנות מהחוויה כולה.

לחברת BOSE המתמחה במוצרי שמע יש כמה דגמים של אוזניות אלחוטיות שיוכלו להתאים לקהל רב של משתמשים. איכות הסאונד היא כיאה למוצרי BOSE ונותנת חווית שמע איכותית ביותר. הרכישה של מוצרים איכותיים אלו מבטיחה אחריות ברמה גבוהה וזמני אספקה מהירים. שימו לב שלילדים מומלצות יותר אוזניות בעלות קשת מכיוון שהן אינן מכאיבות באוזניים וממוקמות היטב על הראש.

איך לחבר אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה?

לאחר שמצאתם את האוזניות האלחוטיות החביבות עליכם, הגיע הזמן לחבר אותן לטלוויזיה.

  • אוזניות IN-EAR יגיעו בקופסת הטענה וברגע שתפתחו את הקופסה הן יפעילו את עצמן, באוזניות קשת תצטרכו ללחוץ על כפתור ההפעלה.
  • לאחר מכן יש לבחור באופציית "הגדרות" במסך הטלוויזיה שלכם ולהגיע לממשק הרמקולים.
  • במרבית המקרים שם הדגם של האוזניות יופיע כבר כאפשרות מתוך מבחר האפשרויות של שמע ורמקולים ובמקרה שלא, תצטרכו לסרוק עד שהתקני הבלוטות' ימצאו את עצמם ויזהו זה את זה.
  • בשלב זה יש ללחוץ על חיבור ולבדוק שאתם שומעים.

התהליך דומה גם כשמדובר במכשירים חכמים המשדרים לטלוויזיה כמו סטרימרים למיניהם.

Ultra Open Earbuds אוזניות אלחוטיות מבטלות רעש

 תקלות ופתרונן של חיבור אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה

  • התקלות הנפוצות ביותר בחיבור בין אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה הן לרוב בגלל סוללה ריקה באוזניות, תקלה שתיפתר בקלות לאחר שתטעינו את סוללות האוזניות. הקפידו לטעון אותן בכל פעם שהאוזניות לא בשימוש.
  • תקלה נוספת נוצרת בגלל רשת אלחוטית שאינה זמינה. בדקו שהרשת האלחוטית בבית
תקינה ושאינה מוסתרת, התאימו את האוזניות לאותה הרשת והתקלה אמורה להיפתר. במקרים מורכבים מוטב לפנות לשירות לקוחות. ברכישת אוזניות BOSE אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את האחריות הטובה ביותר.

אוזניות אלחוטיות שמתחברות לטלוויזיה הן כלי שימושי ביותר הן למשתמש עצמו שיכול ליהנות משמע איכותי ברמה גבוהה ובווליום המתאים לו והן לסביבתו שאינה סובלת מהרעש והפרעות. חשוב לבחור אוזניות שיהיו נוחות למשתמש, לא יגבילו את תנועתו ויהיו אטומות לרעשים סביבתיים. אוזניות אלחוטיות של חברת BOSE מתחברות בקלות לטלוויזיה, נותנות מענה מצוין והן יכולות להבטיח לכם איכות, שירות, אספקה מהירה והנאה מובטחת מחוויית השמע המושלמת.