סאונד בר

סאונד בר bose הוא מקרן קול איכותי בעל שימושים רבים הן בבתים והן במשרדים. לאור טיבו המעולה, יש עלייה חדה בשימוש בו, הן בבתים והן במשרדים.

חווית השמע

חווית השמע הופכת להיות אטרקטיבית במיוחד, חדה ונעימה. זאת בזכות הטכנולוגיה החדשנית שמאפשרת חיבור של המכשיר באמצעות Bluetooth  וכך אפשר להשתמש בו לחוויית שמע של הרדיו. המכשיר תומך בשמע של רדיו אינטרנטי שמאפשר הקשבה לכל תחנות הרדיו בעולם בתדרים השונים.

כמו כן שימוש בטלוויזיה תוך קבלת תוצאות שמע איכותיות ביותר, עם קבלת סאונד יוצאת דופן בכל המכשירים הביתיים והמשרדיים.

התקנה של מקרן קול

סאונד בר BOSE אפשר להניח על מדף, שידה או לחלופין לתלות במקום הנוח ביותר בחדר המגורים או בחדר הישיבות. צריך להביא בחשבון שהמיקום של סאונד בר יהיה עד עשרה מטרים של טווח אלחוט וזאת כדי שתהיה קליטה אופטימלית. טווח רחוק יותר עלול לפגוע באיכות השמע ולכן יש לתכנן מראש את המיקום האופטימלי למטרה זו.

מבצעים את ההתקנה על ידי שימוש בכבלים המתאימים. סאונד בר תומך בחיבור AUX , הוא בעל כרטיס מיקרו USB / SD והוא מתאים גם לקבצים של 3 MP.

העיצוב של סאונד בר

לכל סאונד בר BOSE יש עיצוב יפהפה והוא מתמזג עם הטלוויזיה האיכותית בעלת הצג הרחב וגם למכשירים נוספים. כדי לשפר את איכות השמע, אפשר לבצע כיול של הסאונד ולהוסיף מיקרופונים לשימוש שוטף.

שימוש במקרן קול

במשרדים המודרניים גילו את האופציה של מקרן קול ואת היכולות שלו. זו הסיבה שאפשר לראות היום בכל חדר ישיבות אופציה של סאונד בר BOSE אשר מסייע רבות בכל אחת מהישיבות כדי לצפות במצגות איכותיות, בסרטונים מקצועיים וכך לקדם מהלכים חשובים בכל עסק. אפשר להתקין אפשרות זו בחדרי ישיבות קטנים וגם בחדרי ישיבות אשר מותאמים לכמות גדולה של משתתפים.

מתאים לכם מקרני קול עבור הבית או עבור המשרד? הביטו בהיצע של מקרני הקול המוצעים באתר האינטרנט. לכל אחד מהם יש את הייחוד שלו וכך תוכלו לבחור את הדגם הנכון ביותר עבורכם.