מערכות סטריאו

בחדרים של ילדים מתבגרים ובחדרי מגורים רבים אפשר לראות כי הותקנו מערכות סטריאו של יצרנים שונים וזאת כדי ליהנות מאיכות שמע שהיא יוצאת דופן אשר נשמעת בכל חלל החדר.

מה כוללת מערכת סטריאו

מערכות סטריאו לבית כוללות מגבר ורמקולים בגודל הרצוי. המערכת מחוברת בדרך כלל לטלוויזיה, למערכת קולנוע ביתי, או לרסיבר וכך איכות השמע בכל המכשירים הללו היא מעולה. יש אפשרות לחבר את מערכת סטריאו גם לאופציה של שקע USB  וגם ל3 MP כדי לקבל את התוצאה המוצלחת ביותר.

מערך כולל של מערכת השמע

רוב מערכות סטריאו לבית כוללות שני רמקולים ואפשר להוסיף להם גם שני רמקולים עבור צלילי הבס. קיימת חשיבות לעוצמה הגבוהה של RMS אשר יוצר שיפור משמעותי בנושא טיבו של השמע. יש אפשרות להוסיף לכך גם איקוולייזר שיש בו כמה תוכנות קבועות. על פי הצורך מכוונים אותן כמו DSP ובדרך זו השמע הוא בכל ההיקף של חלל החדר, תוך הפרדה של הצלילים הרגילים, צלילי הבס והטרבל.

אופציות של מערכות סטריאו לבית

היתרון של מערכות סטריאו לבית הוא בכך שהכול קיים בקומפלקס אחד – all on one . כאשר משלבים מערך זה במכשור הביתי, יוצרים עוצמה של יכולות השמע ובני הבית נהנים מצלילים חדים ונעימים. כך נהנים מצפיה בסרטונים, משמיעת מוסיקה ומהחיבור למערכת הקולנוע הביתית.

ההרכב של היחידות אשר מרכיבות את מערכות סטריאו משתנה בהתאם לגודלו של החדר. ההתאמה הזו היא חשובה ביותר כדי ליצור את האפקטיביות הנכונה ביותר עבור כל חדר. לחדרי ילדים רוכשים בדרך כלל מערכות קטנות וקונבנציונליות ואילו בחדרי מגורים רחבי ידיים, קונים מערכות שיש בהן רמקולים גדולים וכך איכות השמע מורגשת בכל החלל של הסלון ובדרך כלל גם במרפסת שצמודה לסלון.

מערכות סטריאו חדשניות של היצרנים המובילים, הן איכותיות ביותר ולכן הלקוחות ייהנו מהמערכת לאורך שנים רבות.

אם ראית מערכות סטריאו שמתאימות לך באתר שלנו, נותר לך רק לסמן את המוצר שהוא בטיב מעולה. אנחנו נדאג שהשליח יגיע אליך בהקדם האפשרי, כדי שתיהנה מהמערכת המעולה שרכשת עתה.